Cart 0

Inga produkter tillgängliga

Produkter
Passar bra med
Subtotal Gratis
Frakt, moms och Frakt, moms och rabattkoder beräknas i kassan.

Vanliga frågor

Vart hittar jag mitt kvitto?

Du hittar din kvitto genom att klicka in på din profil i appen. Välj sedan hantera mitt medlemskap och logga in med dina uppgifter, där kan du sedan enkelt skicka det kvitto som du önskar till din mail.

Kan man använda friskvårdsbidrag hos er?

Självklart kan du utnyttja ditt friskvårdsbidrag hos oss! Antingen om din arbetsgivare är kopplad till Epassi eller om du vill skicka in ditt kvitto till din arbetsgivare.

Hur funkar provperioden hos er?

För att ta del av din provperiod måste du gå via länken på vår hemsida (du kan inte bli medlem direkt inne i appen) När du signar upp för en provperiod får du tillgång till allt innehåll i appen under 14 dagar, och du kan avsluta när du vill. Efter 14 dagar övergår provperioden till det abonnemang du valt och avgiften dras från ditt kort (vars uppgifter du anger vid provperiodens början). Du kan säga upp medlemskapet när du vill - och du gör det enkelt under din profil i appen.

Vad är det för bindningstid?

Vi har ingen bindningstid, du har ditt medlemskap den tiden som du väljer att betala för.

Jag behöver byta kontonummer, hur gör jag då?

Skicka ett mail till oss på info@bodysoulcare.se så hjälper vi dig. Ange vilken mailadress som du har registrerat ditt medlemskap på.

Jag kommer inte ihåg mitt lösenord, vad gör jag?

Skicka ett mail till oss på info@bodysoulcare.se så hjälper vi dig. Ange vilken mailadress som du har registrerat ditt medlemskap på.

Hur loggar jag in?

Du loggar in i appen med samma användarnamn och lösenord som du angav när du skapade ditt medlemskap.

Hur får jag tillgång till min testperiod?

För att få tillgång till din testperiod behöver du följa länken här på vår hemsida. Du får inte tillgång till din gratisperiod om du direkt laddar ner appen via App Store, Google Play mm utan då äger dem ditt köp och vi kan varken ge dig provperiod eller hjälpa dig med ditt köp. Så för att starta din provperiod behöver du registrera dig som medlem via länken på vår hemsida och fyll i alla uppgifter inklusive betalningsuppgifter (inga pengar dras under de första 14 dagarna) känner du sedan att medlemskapet inte är något för dig kan du enkelt avsluta ditt medlemskap i appen innan din provperiod är slut för att inte betala något alls.

Hur ändrar man medlemskap från att betala per månad till år?

Om du har ett medlemskap idag där du betalar per månad men istället önskar betala per år kan du maila oss på info@bodysoulcare.se så hjälper vi dig med det, ange vilken mailadress du har registrerad i appen samt när du vill att bytet ska ske så hjälper vi dig vidare.

Har du bestämt dig än?